|
ISBN |
9780273786986 (pbk. : alk. paper) | ISBN |
0273786989 | ผู้แต่ง |
Clow, Kenneth E | ชื่อเรื่อง |
Integrated advertising, promotion, and marketing communications / Kenneth E. Clow, Donald Baack | พิมพลักษณ์ |
Boston : Prentice Hall, c2014 | เลขเรียก |
659.1 C648I | ครั้งที่พิมพ์ |
6th ed | รูปเล่ม |
480 p. : col. ill. ; 28 cm | หมายเหตุ |
Contents: The IMC foundation -- Integrated marketing communications -- Corporate image and brand management -- Buyer behaviors -- Promotions opportunity analysis -- IMC advertisingtools -- Advertising management -- Advertising design :theoretical frameworks and types of appeals -- Advertisingdesign : message strategies and executional frameworks --IMC media tools -- Advertising media selection -- E-activemarketing -- Alternative marketing -- IMC promotionaltools -- Database and direct response marketing -- Salespromotions -- Public relations and sponsorship programs --IMC integration tools -- Regulations and ethical concerns-- Evaluating an integrated marketing program | หัวเรื่อง |
Communication in marketing | หัวเรื่อง |
Advertising | ผู้แต่งร่วม |
Baack, Donald |
|