|
ISBN |
9780071086967 (alk. paper) | ISBN |
007108696x (alk. paper) | ผู้แต่ง |
Zeithaml, Valarie A | ชื่อเรื่อง |
Services marketing : integrating customer focus acrossthe firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D.Gremler | พิมพลักษณ์ |
New York : McGraw-Hill Irwin, c2013 | เลขเรียก |
658.8 Z482S | ครั้งที่พิมพ์ |
6th ed | รูปเล่ม |
xxvii, 642 p. : ill., map ; 26 cm | หมายเหตุ |
Summary: This textbook provides a comprehensive review and analysisof services marketing issues, practice and strategy.Customer behaviour, expectations and perceptions arediscussed early on in the text to form the basis forunderstanding services marketing strategy later on, andthe managerial content is framed by the GAPS model | หัวเรื่อง |
Service industries--Marketing | หัวเรื่อง |
Customer services | หัวเรื่อง |
Marketing | ผู้แต่งร่วม |
Bitner, Mary Jo | ผู้แต่งร่วม |
Gremler, Dwayne D |
|