เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : E-mail record < ปิดหน้าต่าง
LEADER : 00000nam 2200000uu 4500
008    140521s2014||||th 000 0 tha d
020    ^a9780273786986 (pbk. : alk. paper)
020    ^a0273786989
040    ^aneu
082 00 ^a659.1^bC648I
100 1  ^aClow, Kenneth E
245 10 ^aIntegrated advertising, promotion, and marketing communications /^cKenneth E. Clow, Donald Baack
250    ^a6th ed
260    ^aBoston :^bPrentice Hall,^cc2014
300    ^a480 p. :^bcol. ill. ;^c28 cm
504    ^aIncludes bibliographical references and index
505 0  ^aThe IMC foundation -- Integrated marketing communications-- Corporate image and brand management -- Buyer behaviors-- Promotions opportunity analysis -- IMC advertisingtools -- Advertising management -- Advertising design :theoretical frameworks and types of appeals -- Advertisingdesign : message strategies and executional frameworks --IMC media tools -- Advertising media selection -- E-activemarketing -- Alternative marketing -- IMC promotionaltools -- Database and direct response marketing -- Salespromotions -- Public relations and sponsorship programs --IMC integration tools -- Regulations and ethical concerns-- Evaluating an integrated marketing program
650  0 ^aCommunication in marketing
650  0 ^aAdvertising
700 1  ^aBaack, Donald
852    ^aCommunication Arts
999    ^ayuwapha
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
รายการสื่อสารสนเทศ
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
659.1 C648I C.1 
  Barcode: B0036272
ห้องสมุดสาขาหลัก
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [Advertising]

BibComment

ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Integrated adver..
Bib 20042




 Copyright 2024. All Rights Reserved.