เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Brief Record : Get Marc (ISO 2709) : E-mail record < ปิดหน้าต่าง
LEADER : 00000nam 2200000uu 4500
008    140521s2013||||th 000 0 tha d
020    ^a9780071086967 (alk. paper)
020    ^a007108696x (alk. paper)
040    ^aneu
082 0  ^a658.8^bZ482S
100 1  ^aZeithaml, Valarie A
245 10 ^aServices marketing :^bintegrating customer focus acrossthe firm /^cValarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D.Gremler
250    ^a6th ed
260    ^aNew York :^bMcGraw-Hill Irwin,^cc2013
300    ^axxvii, 642 p. :^bill., map ;^c26 cm
504    ^aIncludes bibliographical references and index
520    ^aThis textbook provides a comprehensive review and analysisof services marketing issues, practice and strategy.Customer behaviour, expectations and perceptions arediscussed early on in the text to form the basis forunderstanding services marketing strategy later on, andthe managerial content is framed by the GAPS model
650  0 ^aService industries^xMarketing
650  0 ^aCustomer services
650  0 ^aMarketing
700 1  ^aBitner, Mary Jo
700 1  ^aGremler, Dwayne D
852    ^aMarketing
999    ^ayuwapha
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
รายการสื่อสารสนเทศ
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. หนังสือ
หนังสือ
658.8 Z482S C.1 
  Barcode: B0036273
ห้องสมุดสาขาหลัก
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น

รายการใกล้เคียง
    หัวเรื่อง [Marketing]

BibComment

ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Services marketi..
Bib 20044




 Copyright 2024. All Rights Reserved.